وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

در بالایدوس هیچ کس حاضر نمی شود که یاگو آسپاس را با کریستیانوزونالدو و مسی عوض کند . او هرگز توپ طلا را نمی برد اما تعصبی که دارد با هیچ چیز قابل قیاس نیست . سلتا در قلب یاگوست . او در هشت سالگی برای حضور در تیمهای پایه سلتا تست داد . در آن زمان فقط بچه های بالای 9 سال را می پذیرفتند .

اما او پذیرفته شد و با این که جوانترین در گروه بود با عشق و علاقه کار می کرد . سلتا نیز سن حقیقی او را کتمان می کرد و با وجود این که والدینش اطلاع داده بودند که سنش زیاد نیست ٰتوجهی نمی کرد .

او با تعصب ویژه ای بازی می کرد اما این هم باعث نشد که مدتی قرضی به بوزاس نرود . بد اخلاقی او باعث شد که ویگو به او بگوید که یا اخلافش را عوض کند یا دیگر بر نگردد . اما یاگو ناگهان رفتارش را عوض کرد . او می جنگید و می دانست که روزی بالاخره به هدفش که بازی در سلتا در لالیگاست دست پیدا می کند .

رقم فسخ قرارداد او 10 میلیون یوروست اما پول به هیچ وجه نمی تواند او را رازی به جدایی کند . یاگو یک فرد دوست داشتنی در ویگوست و هیچ کس راضی نیست که روزی او را در سلتا نبیند .

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 23 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

خوزه مورینیو متخصص بازیهای جام حذفی است و آمارش هم این را نشان می دهند . مربی پرتغالی در چهار کشور مختلف یعنی پرتغال انگلیس ایتالیا و اسپانیا جام حذفی را برده و هفت بار در ده حضورش در جام حذفی به فینال یا نیمه نهایی رسیده است . امشب حالا مقابل سلتا می خواهد به روندش ادامه دهد .

با پورتو در فصل 2003-2002 که فصل اول کاملش در یک تیم بود در فینال تیم لیرا را شکست داد . یک سال بعدش به فینال رسید اما به بنفیکا باخت .

در سال اولش در چلسی ٰ‌مورینیو در جام حذفی انگلیس اوت شد اما به قهرمانی لیگ انگلیس رسید . در سال دومش در لندن تا نیمه نهایی پیش رفت . در فصل 07-2006 آقای خاص بالاخره در فینال مقابل یونایتد به قهرمانی جام حذفی رسید که دروگبا گلزنی کرد . یک سال بعد چلسی به نایب قهرمانی لیگ انگلیس رسید . سال بعدش همان سالی بود که با آبراموویچ اختلاف پیدا کرد .

مورینیو در سال اولش در اینتر تا نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا رفت . یک سال بعدش توانست که با غلبه بر رم قهرمان این تورنمنت شود .

او در سال 2010 به رئال آمد که در سال اولش پس از 17 سال رئال را به قهرمانی کوپادل ری رساند . اما مورینیو پارسال در مرحله یک چهارم توسط بارسلونا حذف شد .

پنج فینال دو نیمه نهایی و یک بار در یک چهارم نهایی و یک بار یک هشتم نهایی  حاصل کار مورینیو جام حذفی چهار کشور مختلف بوده است .

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 23 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
Cristiano Ronaldo - Written In The Stars | 2012 | HD

Direct Link | Hotfile
تبلیغات


تاریخ: 22 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

مورینیو بدنبال فتح کوپا
سلتا ویگو - رئال مادرید | امشب ساعت 22:00 بوقت اسپانیا
در این دیدار کاسیاس - الونسو و راموس غایب خواهند بود
ونگر :" کاسیاس برای بدست اوردن توپ طلا شایسته تر از مسی است , او به نسبت مسی همه چیز را کسب کرد ....!"


جدال بر سر کوپا
سلتا ویگو - رئال مادرید | امشب ساعت 22:00 بوقت اسپانیا
مادرید برای بردن میرود
کارانکا : " در مادرید برای تمامی جنگ ها تا اخر میجنگند !"
کونترا تنها بازیکن اصلی تیم که به ویگو سفر کرده است
تبلیغات


تاریخ: 22 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
ال‌موندو در گزارشي با عنوان اتلتيکو براي نگه‌داشتن فالکائو بانک مي‌زند به آينده مهاجم کلمبيايي در اين تيم پرداخت. ال موندو در گزارشي به آينده فالکائو در اتلتيکو مادريد پرداخته و نوشته است: به نظر مي‌رسد که اتلتيکو مادريد به راحتي حاضر به از دست دادن رادامل فالکائو نباشد. اين باشگاه تمام تلاشش را انجام مي‌دهد تا مطمئن شود مهاجم کلمبيايي فصل آينده نيز در همين باشگاه ماندني خواهد شد.مهم‌ترين هدف باشگاه به پايان بردن اين فصل در ميان 3 تيم برتر لاليگا و راهيابي مستقيم به ليگ قهرمانان اروپا است. در اين صورت کسب درآمدي که نصيب برترين‌ باشگاه‌هاي اروپايي خواهد شد، حتمي مي‌شود.

اگر اين اتفاق بيفتد اتلتيکو مي‌تواند مبلغ 7 ميليون يورو برابر با 15 ميليون يورو پيش از پرداخت ماليات را به فالکائو پيشنهاد دهد که بازيکناني مثل فرناندو تورس و سرجيو آگوئرو نيز از شنيدن چنين پيشنهادهايي در باشگاه بي‌نصيب بوده‌اند.باشگاه اتلتيکو با چنين پيشنهاد گزافي در کنار پيشرفت رو به رشد اميدوار است که بتواند فالکائو را براي ماندن قانع کند. با وجود تلاش‌هاي باشگاه اين فالکائو است که تصميم نهايي را خواهد گرفت؛ يعني اينکه حتي حضور در ميان 3 تيم برتر هم حضور وي را در اتلتيکو تضمين نخواهد کرد.ال موندو مدعي شد که اگر اين بازيکن تصميم به ترک باشگاه بگيرد، محتمل‌ترين سرنوشت وي پس از حضور در رئال مادريد، ليگ برتر انگليس خواهد بود. در حال حاضر چلسي بهترين باشگاهي است که مي‌تواند با پيشنهادش مهاجم کلمبيايي را به فکر بياندازد.

تبلیغات


تاریخ: 22 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo