وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
مارسلو امروز در نیوکمپ شانس بیشتری برای فیکس شدن در نیوکمپ دارد اما مورینیو در زمان حضورش در استادیوم بارسا ، عادت به استفاده از هموطنش دارد . از زمانی که بازیکن پرتغالی در تابستان 2011 به رئال آمد ، او در هر چهار بازی در زمین بارسا فیکس بود و با این که مارسلو یار فیکس دائمی بود ، اما در نیوکمپ نیمکت نشین می شد .
در حقیقت کوئنت رائو بهترین بازیش در رئال مادرید را در 21 آوریل در پیروزی 1-2 مقابل بارسا داشت که سرنوشت لالیگا مشخص شد . در آن بازی دنی آلوس را محو کرده بود ، بازیکن کاتالانی که بیشترین خطر را روی دروازه رئال در سالهای اخیر پدید آورده است .
قبل از آن نقش موثری در بازی مرحله یک چهارم کوپا داشت که رئال مادرید در نبردی که استحقاق برد را هم داشت ، 2-2 مساوی کرد . کوئنت رائو در دو بازی با بارسلونا در سوپرکاپ در نیوکمپ هم یار فیکس بود که هر دو بازی با شکست 3-2 همراه بود و در هر دویشان ملی پوش پرتغالی 90 دقیقه بازی کرد .
اما شاید حالا نوبت مارسلو باشد . بازیکنی که یک گل کلیدی به سیتی زد و با توجه به این که رئال نیاز به برد دارد ، می تواند نقش مهمی در ساختار هجومی رئال داشته باشد .
مورینیو از این که بازیکن پرتغالی به علت فحاشی به پرز لاسا ، چهار جلسه محروم شد اصلا خوشحال نیست . او پس از بازی با کولیسئوم ، بازیهای تیمش مقابل گرانادا ، سویا ، رایو و بارسا را از دست داد . یک اتفاق ناخوشایند که مورینیو را عصبی کرد . در حقیقت حتی وقتی محرومیت کوئنت رائو تمام شد هم او را در لیست بازیهای تیمش مقابل دپورتیوو و آژاکس نگذاشت .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 16 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo