وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
مصاحبه ي جديد خديرا با بي وين



دانلود
تبلیغات


تاریخ: 30 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
مصاحبه لاسو پس از ديدار ۱۸ نوامبر ۲۰۱۲ تيم بسكتبال

دانلود
تبلیغات


تاریخ: 30 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
ریموند دومنک ، مربی اسبق تیم ملی فرانسه کتابی نوشت که در مورد بازیکنان مختلفی صحبت کرد . یکی از این بازیکنان بنزما بود که او را " بازیکنی بزرگ " خواند .
او که در زمان حضورش در تیم ملی فرانسه اعتقادی به مهاجم رئال نداشت ، با توجیه این قضیه نوشته است :" دوسال پیش او بازیکن بسیار متفاوتی نسبت به حالا بود . "
مربی ناکام تیم ملی فرانسه ادامه داد :" مورینیو روحیه پیروزی را در کریم تزریق کرد . روحیه ای که قبلا نداشت . این باعث شد که بنزما ضمیر نفسش را کنار بگذارد و بازیکنی تیمی شود . " تبلیغات


تاریخ: 30 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/19/champions/1353283192_888072_1353324966_noticia_normal.jpgسرجیو آگوئرو ، مهاجم آرژانتینی منچستر سیتی گفت که امیدوار است که بتواند چهارشنبه مقابل رئال در هفته پنجم چمپیونزلیگ برنده باشد اما اعتقاد دارد که این بازی ربطی به گذشته خود در اتلتیک ندارد .
آگوئرو در مصاحبه با وبسایت سیتی گفت :" بازی کردن مقابل تیمی نظیر رئال همیشه خاص است . شخصا گذشته ام در اتلتیکو برای این بازی انگیزه ام را بیشتر می کند اما تاثیری روی اراده ام برای پیروزی نمی گذارد . "
وی با اشاره به شرایط سیتی در جدول چمپیونزلیگ گفت :" اگر در جدول چمپیونزلیگ شراط بهتری داشتیم این بازی حساس تر می باشد . اما حالا هم بازی مهمی است و باید برنده شویم . امیدواریم نتیجه خوب یکسب کنیم . درون زمین نباید نا امید شویم ، مثل بازی با آژاکس . تیم بزرگی داریم . تردیدی نداریم که می توانیم نشان دهیم که چقدر خوب هستیم . "
آگوئرو در پایان گفت :" هرگز نا امید نمی شویم . همیشه سعی می کنیم که به دستاوردهایمان برسیم . اگر درون زمین همه تلاشمان را انجام دهیم چیزی برای انتقاد وجود ندارد . باشگاه و هواداران لیاقتش را دارند . "

تبلیغات


تاریخ: 30 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
آیتور کارانکا و خوزه مورینیو در رئال مادرید جدایی ناپذیر هستند . مربی پرتغالی زمانی که تصمیم به انتخاب مربی باسکی به عنوان دستیارش گرفت می دانست که از او چه می خواهد . این مربی جوان و شناخته شده آرام آرام تبدیل به دست مورینیو شد .
این دو در دو سال و سه ماه اخیر در کنار هم بوده اند و روابط کاری خوبی پیدا کردهاند . مربی ستوبالی اخیرا گفته بود :" اگر کارانکا بخواهد می تواند هر جا که می روم با من بیاید . " طبیعتا این نشانه اعتماد متقابل و دوستی طرفین است .
کارانکا و مورینیو به نظر می رسد که حالا بخشی از خانواده کادر فنی مورینیو هستند . خانواده ای که روی فاریا ، سیلوینو لورو و خوزه مورایس هم در آن حضور دارند . کارانکا به علت شناخته تر بودنش میان مطبوعات و هواداران در مواقعی که مورینیو نخواهد ، این فرصت را پیدا می کند و در کنفرانس مطبوعاتی حاضر می شود .
او ده سال در دو مقطع بازیکن اتلتیک بود . کارانکا سالها در تیم شیرها بازی می کرد . مورینیو از زمانی که به رئال آمده یک حرکت جالب در مورد آیتور انجام می دهد و زمانی که بازیهای رئال - اتلتیک برگزار می شود ، کارانکار در کنفرانس مطبوعاتی حاضر می شود . حرکتی که برای احترام گذاشتن به کارانکا در مورد تیم سابقش است و بی تردید آیتور این را به خوبی درک می کند . تبلیغات


تاریخ: 30 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo