وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو


مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید هوادارانی در گوشه ای از استادیوم کوچک وایکاس در بازی با رایو خواهد داشت . در حقیقت رئال مادرید فقط 210 بلیط برای این بازی تقاضا کرده است .
قیمت بلیط های این بازی بین 39 تا 110 یورو تعیین شده است که قیمت بلیط ها نسبت به بازیهای قبلی افزایش یافته است .
حضور رئالی ها در این بازی کمتر از سال گذشته بود . پارسال رئال با ضربه پشت پای کریستیانو در وایکاس با نتیجه 1-0 برنده شد . در آن بازی 350 رئالی به استادیوم آمده بودند که مورینیو از این باره ناراحتیش را ابراز کرد و گفت :" متاسفم . در مادرید بازی می کنیم و به عنوان صدرنشین لالیگا فقط چند صد هوادار برای حمایت از ما آمدند . مقابل ختافه هم فقط پانصد نفر آمده بودند . در بازیهایی که در مادرید برگزار می شود بهتر است که نفرات بیشتری بیایند . "

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo


 رئال مادرید تیمی با 9 قهرمانی اروپاست که به قول بعضی ها شش تایش در دوران سیاه و سفید بوده و سه تایش در دوران رنگی . هیچ کس رکوردی بهتر از این نداشته است . آنهایی که حالا تبدیل به یک مد زودگذر شده اند ، کلا چهار جام دارند . همه در دوران رنگی بوده است : 1992 ، 2006 ، 2009 و 2011 . اما در مقابل سیتی یک آماری کسب شد که باز هم نشان داد که چرا رئال مادرید تیم شماره یک فوتبال اروپا بوده و هست . مقابل تیم آگوئرو و سیلوا ، رئال مادرید به صدمین پیروزیش در چمپیونزلیگ رسید . اولین تیمی که به چنین رکوردی در تورنمنتی می رسد که دو دهه است که برگزار می شود . چرا بارسا در دوره طلاییش به این رکورد نرسیده است ؟
ارتش سفید تا همیشه سالاری می کند . دیشب بارسا به پیروزی 98 سختی مقابل اسپارتاک مسکو رسید . تازه باید در نظر گرفت که رئال هفت گل بیشتر از آنها زده است (351-344) هر چند که آنها کمتر گل خوردند . رئال مادرید پادشاه قرن بیست و یک هست و خواهد بود .
توماس رونکرو

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

Cristiano Ronaldo vs Sevilla (Away) 2012-2013 HD 720p by MemeT

| WMV | 5,5 mbps | 298 MB | 7:15 min | 1280x720 |
Download Links : Rapidshare / Hotfile / UpToBox / Hipfile

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo


مرجع خبري رئال مادريد : نیمکت نشینی راموس در مقابل سیتی به عنوان کاپیتان دوم و یکی از استخوان های تیم ، باعث شگفتی شد و برخی دلایل ورزشی و غیر ورزشی را برای این اتفاق بر شمردند چرا که مورینیو با کاریزمای خاصش یکی از مهمترین عناصر تیمش را کنار گذاشته بود .
مربی سعی کرد که اختلافات با این بازیکن را رد کند :" مشکلی وجود ندارد ، این تصمیم ورزشی بود . " هر چند که این تصمیم را نمی توان یک تصمیم صرفا ورزشی دانست . به نظر می رسد که این قضیه به واکنش راموس در پیزخوان پس از حرفهای مربی پرتغالی ارتباط داشته باشد .
البته مورینیو موارد مشابه زیادی داشته است و بارها شده که با ستارگانش برخورد کند و اگر آن طور که می خواهد ظاهر نشوند ، آن ها را به روی نیمکت بفرستد .

روبن و شوچنکو
کریستیانو به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان رئال تجربه مشابهی را دارد . پس از بازی رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل بارسلونا زمانی که بازیکن پرتغالی گفت :" دوست ندارم که بد بازی کنیم اما مجبورم . " این باعث شد که در بازی با ساراگوسا از لیست خط بخورد .
در چلسی و اینتر هم می توان موارد مشابهی را تجربه کرد . در تیم انگلیسی چندین بار به ستارگانش ضد حال زد . در آغاز فصل 06-2005 پس از بردن لیگ انگلیس ، ریکاردو کاروالیو از ترکیب کنار رفت و از گالاس و تری استفاده شد . کاروالیو پس از این اتفاق گفت :" برایم قابل فهم نیست که چرا مدافع سوم بودم و می خواهم که بدانم چرا کنار گذاشته شدم . " واکنش مورینوی شدید بود . او گفت که تا زمانی که کاروالیو از رختکن عذرخواهی نکن د، بازی نمی کند . این مدافع این کار را کرد و پس از آن در 22 بازی فیکس شد .
در همان فصل مورد مشابهی برای روبن وجود داشت . او در بازی مقابل آرسنال تعویض شد که شکلک های خشم را از خودش بروز داد . در بازی بعدی روی نیمکت نشست و مورینیو گفت که این فقط یک تصمیم فنی بوده است .

کوردوبا و بالوتلی
در فصل 07-2006 ، چلسی فصل را مثل حالای رئال در لالیگا شروع کرده بود . سه تساوی پیاپی گرفته بودند و همه شرایطشان را بحرانی می دانستند . مورینیو اعتقاد داشت که تیمش بی تعصب شده است و در بازی بعدش شوچنکو ، بازیکن محبوب آبراموویچ را نیمکت نشین کرد . چلسی آن بازی را 4-0 برد و مورینیو این را یک تصمیم فنی دانست .
در فصل 09-2008 ، پس از شکست بد مقابل برگامو که تیمش در 45 دقیقه سه گل خورد ، علنا به برخی بازیکنانش اعتراض کرد ، همچون بازی با سویا و در بازی بعدش ایوان کوردوبا ، یکی از بزرگان تیم از لیست کنار رفت . مکسول هم تنبیه شد . فصل بعدش هم زمانی که بالوتلی پیراهن اینتر را پرت کرد ، همین کار را انجام داد.

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

 

 

as
http://img.kiosko.net/2012/09/20/es/as.200.jpg
آبشار تمجیدها
رئال مادرید اولین باشگاه تاریخ است که به 100 برد در چمپیونزلیگ می رسد
ده میلیون تماشاگر در اسپانیا گل رونالدو را دیدند
گاتزتا :" ایده زیبایی بود که چمپیونزلیگ با یک فنیال شروع شود "
اکیپ :" این رئال مادرید شگفت انگیز است "
سان :" مورینیو روی زانویش خوشحالی کرد ، مثل بازیکنان سیتی در پایان بازی "
گلوب اسپورت :" از بحران می گفتند اما رئال مادرید یک نمایش ارائه داد "

marca
http://img.kiosko.net/2012/09/20/es/marca.200.jpg
فلورنتینو این گونه به بازیکنانش پس از بارگشت تبریک گفت
"مادریدیسمو بودن این است "
مدیر به تک تک بازیکنان دست داد و گفت :" مردم در خیابان ها را به وجد آوردید "
سورپرایز شدن مدیران رئال از ترکیب مورینیو
ایکر به خاطر یک کودک لهستانی از گل سوم خوشحالی نکرد

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo